Galeria Katowicka / fot. mat. pras.
Reklama

Galeria Katowicka podsumowała 6 miesięcy tego roku i chyba ma się z czego cieszyć. W sumie przez obiekt przewinęło się ponad 7,6 mln osób, to o 4 mln osób więcej niż w 2014 roku. W tym roku obiekt może przekroczyć 15 mln odwiedzających.

Większy ruch generuje większą sprzedaż. Ta w pierwszym półroczu 2017 roku jest średnio o 10 procent większa niż w 2016.

Reklama

Hitem 2017 roku na razie okazał się marzec, wtedy obiekt odwiedziło 1,4 mln osób, czyli ponad 20 procent więcej niż w marcu 2016 roku. Wzrósł też wtedy poziom sprzedaży w porównaniu do 2016 roku o 15 procent.

Jak zaznaczają przedstawiciele centrum handlowego, obiekt przyciąga nie tylko sklepami i ofertą zakupową.

– Staramy się przyciągać klientów zarówno wyjątkowymi kampaniami i eventami, jak i coraz lepszym tenant-mix (dobór najemców do profilu potencjalnych klientów – red.). Tylko w ostatnim czasie podpisaliśmy kilkadziesiąt umów – nowych i przedłużających okres najmu. Zorganizowaliśmy też kilkanaście wydarzeń, w tym tak wyjątkowe i duże, jak czterodniowy Fun Festival czy Katowice Fashion Week – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

W pierwszym półroczu 2017 roku w Galerii Katowickiej otwartych zostało 12 nowych lokali

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
20 − 8 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.