Reklama

Niniejszym, na wniosek AUTO-ZIĘBA Sp. z o.o. publikujemy sprostowanie artykułu który ukazał się w infokatowice.pl , w dniu 04 października 2017 r., pt. „Kupiła nowe Renault w Katowicach. Samochód prawie rok stoi na parkingu, sprawa trafiła do Sądu”. Jednocześnie zapowiadamy, iż niebawem ukaże się nasza odpowiedź na sprostowanie.

Sprostowanie

Reklama

W związku z publikacją w numerze INFOKATOWICE.PL z dnia 04-10-2017 r. w dziale Miasto artykułu z nagłówkiem „Kupiła nowe Renault w Katowicach. Samochód prawie rok stoi na parkingu, sprawa trafiła do Sądu” na podstawie art. 31a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. PRAWO PRASOWE (Dz. U. z 1984 Nr 5 poz. 24 z późn. zmianami) wnoszę w imieniu Spółki o sprostowanie, w najbliższym numerze informatora następującej nieprawdziwej wiadomości zawartej w zdaniu drugim:

„Sprawa wydawało się zmierzała do polubownego rozwiązania. Firma Auto-Zięba w listopadzie 2016 roku zgodziła się odkupić od klientki samochód za kwotę 47,5 tys. zł, jeżeli ta za te pieniądze kupi w ich salonie inne auto. To była propozycja, na którą chciała przystać Ewelina Słodkiewicz. Na spotkaniu wręczono jej odpowiednie pismo, żeby następnego dnia rano wycofać się z propozycji. W piśmie zaznaczono, że klientka „odrzuciła gest handlowy” firmy Auto-Zięba i że badania diagnostyczne oraz zapisy z systemu informatycznego Renault nie potwierdziły zgłaszanych usterek.”

Takie było stanowisko Auto Zięba.

Prawdą jest że: „Na spotkaniu, pani pełnomocnik Pani Eweliny Słodkiewicz przekazała nam informację, że jej klientka nie akceptuje zaproponowanego przez Spółkę rozwiązania i oczekuje zwrotu równowartości ceny zakupu pojazdu (nie chce kupować nowego auta w Auto Zięba) oraz dodatkowych kosztów. Wówczas Spółka Auto Zięba poinformowała klientkę, że na takie warunki nie może przystąpić i podała konkretne powody.”

Dyrektor Generalny

Prezes Zarządu

Mirosław Zięba

Reklama