Reklama

Rozwój firm, przedsiębiorstw, instytucji kultury i nauki w naszym regionie ma pokazać miesięczna kampania prowadzona przez Urząd Marszałkowski.  Radio, telewizja i internet mają przekonywać mieszkańców regionu i nie tylko o tym, że śląskie idzie w dobrą stronę.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku województwa jako lidera w dziedzinie nowych technologii, który dba o wartości bliskie mieszkańcom: ochronę zdrowia, ochronę środowiska i najwyższej jakości edukację.

-Hasło Śląskie. Pozytywna energia – przyjęło się i jest dobrze odbierane w województwie. Nie zamierzamy zmieniać tego wizerunku. Śląskie stoi w obliczu nowych wyzwań. To reindustrializacja, rewitalizacja miast oraz innowacyjna gospodarka. Aby osiągnąć sukces, musimy wesprzeć te działania kulturą . Dużą wagę przywiązujemy do niej jako dźwigni rozwoju – powiedział marszałek Mirosław Sekuła. – Bardzo duża wagę osobiście przywiązuję ja i zarząd województwa śląskiego do kultury jako dźwigni społecznego rozwoju. Jako dźwigni gospodarki – dodał marszałek i wskazał na Industriadę.

slaskie
Jeden z obiektów, które mają pokazywać innowacyjność regionu.

Na potrzeby kampanii wykorzystano wizerunek sześciu obiektów, które mają pokazać innowacyjność naszego regionu, chodzi o: sztuczne serce z Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu, mikroprocesor DQ80251 zaprojektowany przez bytomską firmę Digital Core Design, sztuczne słońce znajdujące się w Eurocentrum Katowice, elementy turbiny silnika odrzutowego produkowane w Bielsku-Białej przez firmę Avio, biżuteria z węgla z pracowni bro.Kat z Katowic oraz nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.

Elementem kampanii jest konkurs internetowy, który ma wyłonić nowe, związane z technologią, symbole regionu. Platformą konkursową jest strona kampanii www.tworzymyslaskie.pl.

Konkurs składa się z następujących etapów:
– etap I (1-15 września 2014) – internauci mogą zgłaszać swoje propozycje na nowy symbol regionu wraz z uzasadnieniem;

– etap II (16-18 września 2014) – komisja konkursowa ze wszystkich zgłoszeń wybiera finałową „10″;

– etap III (19-30 września 2014) – internauci mogą oddawać swoje głosy na wybraną  finałową propozycję (głosując maksymalnie jeden raz dziennie);

– finał (30 września 2014) – ogłoszenie wyników konkursu wraz z podaniem listy autorów 50 najciekawszych uzasadnień.

Nagrodami w konkursie są komplety biżuterii wykonanej z węgla z kolekcji pracowni bro.Kat oraz „tasza” ze specjalnej, zaprojektowanej na czas kampanii edycji.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.