Straż Miejska w Katowicach rekrutuje. Etaty czekają na chętnych. Tym razem straż ma do zaoferowania 8 etatów. Rekrutacja trwa do 20 lutego.
„Przyszli funkcjonariusze będą się uczyć sposobów podejmowania interwencji, wezmą również udział w szkoleniu podstawowym, którego celem będzie m.in. umiejętność zachowania się w ekstremalnych sytuacjach oraz poznanie zagadnień prawa” – czytamy w ofercie pracy.
Żeby zostać strażnikiem trzeba mieć obywatelstwo Polskie, nienaganną opinię, uregulowany stosunek do służby wojskowej, wykształcenie co najmniej średnie oraz ukończone 21 lat.
Co oferuje straż?
- stabilne zatrudnienie,
- wynagrodzenie zasadnicze w wysokości od 3.885,00 do 4.050,00 zł brutto uzależnione od posiadanego stażu pracy,
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20%, tj. 200,50 do 777,00 zł brutto) uzależniony od posiadanego stażu pracy,
- pierwsza umowa zawarta na czas określony trwający 12 miesięcy, w czasie której aplikant przechodzi obowiązkowe szkolenie podstawowe w ramach adaptacji zawodowej – po roku zatrudnienia i pozytywnie zdanym egzaminie kończącym ww. szkolenie istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony i awansu na stanowisko młodszego strażnika z wynagrodzeniem zasadniczym w wysokości od 4.170,00 do 4.335,00 zł brutto (dodatek za wieloletnią pracę ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-tka”,
- system motywacyjny (dodatki za pracę w warunkach uciążliwych, dla strażników realizujących zadania bezpośrednio w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych, poza siedzibą jednostki w wysokości 300,00 zł brutto),
- możliwość dalszych awansów,
- bezpłatne szkolenia,
- świadczenia socjalne,
- preferencyjne ubezpieczenia grupowe na życie,
- bezpłatne zajęcia z taktyk interwencji.
Szczegółowych informacji w sprawie rekrutacji udziela Zespól Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu 32-494- 02 06
Dokumenty do pobrania Dokumenty do pobrania | BIP Straży Miejskiej w Katowicach (strazmiejska.katowice.pl)