Spoty telewizyjne, radiowe, reklama w internecie oraz na billboardach ma promować październikowe otwarcie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Kampania będzie kosztowała nieco ponad 885 tys. złotych.
– Jestem dumny, że obiekt został ukończony w terminie. Aby jednak i inni mogli się nim cieszyć, musimy go wypromować – tłumaczy Prezydent Piotr Uszok.
Motywem przewodnim kampanii „Daj się unieść muzyce! W Katowicach”, jest fragment trzeciej części 9 Symfonii Ludwika van Beethovena w wykonaniu NOSPR pod batutą Alexandra Liebreicha.
– Inauguracja sezonu NOSPR w nowej siedzibie będzie okazją do przedstawienia Katowic jako nowoczesnego miasta, prężnie rozwijającego się, z dumą czerpiącego ze swojego barwnego i wielokulturowego dziedzictwa – wyjaśnia założenie kampanii Wojciech Czyżewski, szef Media Partner, która realizuje kampanię.
Siedziba NOSPR ma zostać otwarta 1 października.