/ fot. Stadion Śląski
Reklama

Stadion Śląski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów sportowych w Polsce, zyskał pierwszego w swojej historii sponsora tytularnego. Od teraz będzie nosić nazwę Superauto.pl Stadion Śląski, zgodnie z podpisaną właśnie umową sponsorską. To przełomowy moment zarówno dla zarządzających stadionem, jak i dla samego sponsora – firmy Superauto.pl, lidera w internetowej sprzedaży nowych samochodów.

Siedziba Superauto.pl mieści się w Chorzowie. W 2024 roku spółka osiągnęła rekordowe wyniki sprzedaży, a w 2025 planuje zawrzeć nawet 10 tysięcy umów rezerwacji nowych aut – co oznaczałoby wzrost skali działalności o połowę.

Reklama

Zawarta na trzy lata umowa przewiduje możliwość jej przedłużenia. Obejmuje ona prawa do nadania nowej, tytularnej nazwy stadionowi, a także szerokie działania marketingowe i promocyjne.

To pierwsza w historii sytuacja, gdy słynny chorzowski obiekt otrzymuje sponsora tytularnego. Stadion Śląski jest jednym z największych tego typu obiektów w kraju – ustępuje rozmiarami jedynie warszawskiemu PGE Narodowemu.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Solve : *
7 − 6 =


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.