Katowice wydadzą 200 tys. zł na promocję w ramach festiwalu Dawida Podsiadło. Chodzi o festiwal Zorza, który odbędzie się m.in. w takich miastach jak Katowice, Poznań, Wrocław, Warszawa i Kraków. Katowice zapłacą za promocję w ramach festiwalu na terenie miasta.
Co ciekawe, bilety na odbywający się w sierpniu Festiwal na Muchowcu są już wyprzedane. Podobnie w innych miastach.
Co konkretnie kupiły Katowice za 200 tys. zł?
„Zakres świadczeń promocyjnych obejmuje w szczególności ekspozycję logo Miasta oraz wzmiankę na wszystkich możliwych materiałach graficznych i promocyjnych związanych z organizacją wydarzenia w Katowicach, promocję w mediach społecznościowych festiwalu, zrealizowanie wydarzenia artystycznego w wybranej przestrzeni albo instytucji kultury miasta, możliwość zaangażowania lokalnych liderów opinii i twórców w promocję wydarzenia, 200 sztuk biletów na wydarzenie główne, branding na terenie wydarzenia, możliwość przygotowania przez Miasto kampanii promocyjnej stworzonej we współpracy z organizatorem” – poinformowała InfoKatowice.pl, Sandra Hajduk z Urzędu Miasta Katowice.
Miasto podkreślą, że świadczenia promocyjne obejmują wyłącznie Festiwal w Katowicach.