Urząd Miasta Katowice / fot. InfoKaotwice.pl
Reklama

Katowice wydadzą 200 tys. zł na promocję w ramach festiwalu Dawida Podsiadło. Chodzi o festiwal Zorza, który odbędzie się m.in. w takich miastach jak Katowice, Poznań, Wrocław, Warszawa i Kraków. Katowice zapłacą za promocję w ramach festiwalu na terenie miasta.

Co ciekawe, bilety na odbywający się w sierpniu Festiwal na Muchowcu są już wyprzedane. Podobnie w innych miastach.

Reklama

Co konkretnie kupiły Katowice za 200 tys. zł?

„Zakres świadczeń promocyjnych obejmuje w szczególności ekspozycję logo Miasta oraz wzmiankę na wszystkich możliwych materiałach graficznych i promocyjnych związanych z organizacją wydarzenia w Katowicach, promocję w mediach społecznościowych festiwalu, zrealizowanie wydarzenia artystycznego w wybranej przestrzeni albo instytucji kultury miasta, możliwość zaangażowania lokalnych liderów opinii i twórców w promocję wydarzenia, 200 sztuk biletów na wydarzenie główne, branding na terenie wydarzenia, możliwość przygotowania przez Miasto kampanii promocyjnej stworzonej we współpracy z organizatorem” – poinformowała InfoKatowice.pl, Sandra Hajduk z Urzędu Miasta Katowice.

Miasto podkreślą, że świadczenia promocyjne obejmują wyłącznie Festiwal w Katowicach.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Solve : *
26 + 25 =


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.