Po prawej Krzysztof Klimosz, prezes Kolei Śląskich, z tyłu od lewej Wojciech Saługa, marszałek woj. śląskiego / fot. Koleje Śląskie
Reklama

Koleje Śląskie przyciągnęły użytkowników do swojej aplikacji. Dlatego od kwietnia nie będzie już promocji i znacznie tańszych biletów, poinformował przewoźnik. W sumie od 1 stycznia do 19 marca Kaeśkę pobrało na urządzenia mobilne ponad 45 tys. podróżnych, kupując 112 tys. biletów i zakładając blisko 30 tys. kont.

„Do końca marca do korzystania z nowej aplikacji Kolei Śląskich zachęca promocja „Testuj z nami”. Wraz z początkiem kwietnia okres testów skończy się, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji” – informuje przewoźnik.

Reklama

Przykładowo, na trasie Tychy-Katowice bilet zamiast 8 zł można było kupić w aplikacji za ponad 5 zł. Po cenie praktycznie sprzed podwyżki. To właśnie zachęciło użytkowników.

Najwięcej pasażerów korzystających z aplikacji podróżowało w relacjach Katowice         – Tychy Lodowisko (6,4 tys.), Katowice – Gliwice (6,2 tys.) i Katowice – Bielsko-Biała Główna (3,3 tys.).

Promocja „Testuj z nami” potrwa do 31 marca i tego dnia Koleje Śląskie zakończą etap testowania aplikacji. Od 1 kwietnia pasażerowie korzystający z Kaeśki będą mogli skorzystać z 10-proc. zniżki na zakup biletów w ramach nowej oferty „Podróż       z rabatem”.

„10-proc. zniżka będzie naliczana automatycznie podczas zakupu biletów                  w Kaeśce. Promocją będą objęte bilety na pojedyncze przejazdy, bilety miesięczne oraz bilety z ofert specjalnych. Zniżka nie obejmie natomiast biletów w ramach Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego” – wylicza wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich, Tomasz Niedziela.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Solve : *
26 + 28 =


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.