Prezydent Marcin Krupa i Piotr Piętak, zastępca komendanta Straży Miejskiej, fot. M. Malina / UM Katowice
Reklama

Katowice wypowiedziały otwartą wojnę kierowcom niewłaściwie parkującym w Śródmieściu i Koszutce. Akcja na razie – do 9 maja – skupia się na informowaniu kierowców za pomocą ulotek o niewłaściwym parkowaniu pojazdu w danym miejscu, po 10 maja będą już mandaty oraz blokady na koła dla łamiących przepisy. Ile w sumie kosztuje akcja?

„Przeprowadzenie akcji „Wyzwanie: parkowanie!” jest konieczne, bo jak pokazują codzienne obserwacje i nasze statystyki, wielu kierowców parkuje w miejscach do tego niewyznaczonych, blokując ruch pieszy, utrudniając dojazd do budynków pojazdom służb miejskich lub ratunkowych, czy rozjeżdżając zieleń – mówi Piotr Piętak, zastępca komendanta Straży Miejskiej w Katowicach. Po 10 maja akcja ma zostać przeniesiona także na inne dzielnice.

Reklama

Z informacji uzyskanych od Urzędu Miasta Katowice wynika, że koszty akcji wyglądają następująco:

Billboardy – 1 662,30 złotych brutto
Realizacja 5 filmów w ramach kampanii „Wyzwanie – parkowanie” – 21 525,- złotych brutto – w trakcie realizacji ( każdy film w kolejnym tygodniu)
Ulotki – 730,- netto
Wszystkie projekty zostały przygotowane przez UM Katowice bez kosztowo

Jeden z filmów został już opublikowany w mediach społecznościowych miasta:

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
22 − 16 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.