Bilety ZTM / fot. ZTM

Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadził godziny dla seniorów. Wzorem tych, które obowiązują w sklepach spożywczych i aptekach. To nie spotkało się z pozytywnym przyjęciem innych klientów ZTM.

„My też wprowadzamy godziny dla seniorów. Pierwsze z nich, po wakacyjnej przerwie, właśnie się rozpoczęły. Będą obowiązywały w każdy dzień otwarcia Punktów Obsługi Pasażera od 10:00 do 12:00. Pasażerów poniżej 60. roku życia zapraszamy w pozostałych godzinach” – poinformował Zarząd Transportu Metropolitalnego.

Na profilu Facebookowym ZTM był mocno krytykowany za swoją decyzję, która nie ma żadnej podstawy prawnej.

„Chcecie mieć dwugodzinną przerwę, to ją oficjalnie wprowadźcie. Wziąwszy pod uwagę, że osoby powyżej 70 roku życia korzystają z Waszych usług bezpłatnie, to wprowadziliście 2 godziny codziennie, w których z usług punktów będą mogli korzystać tylko ludzie w przedziale 60-70 lat. Pewnie 1/3 tych osób jest jeszcze aktywna zawodowo, więc i tak się u Was nie pojawi w tych godzinach. Innymi słowy – zapewniacie sobie dwie godziny luzu każdego dnia – skwitowała na Facebooku ZTM jedna z użytkowniczek.

Waszym zdaniem, seniorzy w Punktach Obsługi Pasażera potrzebują mieć przeznaczonych wyłącznie dla siebie godzin?

1 Komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
12 + 17 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.