Marcin Krupa i Czesław Lang / fot. UM Katowice

Wiemy ile miasto wyda na tegoroczną edycję Tour de Pologne. Wyścig przejedzie ulicami miasta 5 sierpnia i spowoduje bardzo duże utrudnienia, w tym tymczasowe zamknięcie ponad 20 ulic.

O koszty imprezy zapytaliśmy w magistracie dwa dni temu. Ciągle nie otrzymaliśmy odpowiedzi, ale udało nam się dotrzeć do szczegółów umowy. 1 lipca miasto udzieliło zamówienia spółce Lang Team na kwotę ponad 400 tys. zł netto. Z VAT to niespełna pół miliona złotych.

„​Przedmiotem zamówienia jest Promocja Miasta Katowice w związku z organizacją I Etapu 77.Tour de Pologne, w tym kampania telewizyjna, kinowa, radiowa, internetowa, w mediach społecznościowych, ekspozycja logo i nazwy Miasta Katowice, tytuł Miasta Gospodarza, kampania w prasie, materiały scenograficzne” – czytamy w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.

W Katowicach kolarze pokonają trzy 16-kilometrowe rundy, będą finiszować pod Spodkiem.

„Z jednej strony mieszkańcy Katowic mają możliwość zobaczenia w akcji najlepszych kolarzy z całego świata, a z drugiej strony mamy doskonałą okazję pokazania Katowic na całym świecie” – podkreśla prezydent Katowic Marcin Krupa.

Na starcie i mecie wyścigu nie będzie publiczności, Organizatorzy zrezygnowali także z przygotowania miasteczka sponsorskiego. Więcej na temat utrudnień tutaj.

2 KOMENTARZE

  1. Jak zwykle i co roku promowani będą firmy/sponsorzy a nie miasta gospodarze. Ostatnio naćkano tyle reklam/banerów/balonów, że będąc mieszkańcem Katowic miałem problem aby rozpoznać czy to Katowice
    Aż przygotuje sobie tą listę i w trakcie transmisji telewizyjnej będę odhaczał co faktycznie zrealizowano.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
19 − 5 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.