Nowo budowany hotel zaoferuje 268 komfortowych pokoi, restaurację Winestone, zaplecze konferencyjne, centrum fitness oraz parking podziemny. Hotel Mercure Katowice City Center położony jest przy ulicy Młyńskiej w samym sercu Katowic, obok centrum handlowego Galeria Katowicka.
– Położenie hotelu jest naprawdę wyjątkowe – w pobliżu głównego dworca kolejowego oraz Galerii Katowickiej. Nie ukrywamy, że naszą ambicją jest uczynienie z tego hotelu miejsca, w którym wypada bywać w Katowicach. Wybraliśmy markę Mercure ze względu na jej elastyczność i możliwość stworzenia hotelu lifestylowego, takiego jak Mercure Kraków Stare Miasto. Katowice wyrastają na wiodącą metropolię w południowej części Polski, oferującą nie tylko doskonałe możliwości biznesowe, lecz także inspirujące miejsca na wypady weekendowe i doskonałą scenę artystyczną, zasługujące na znakomicie położony hotel średniej kategorii – powiedział Rudolf Grossmayer, dyrektor zarządzający UBM Development AG.
Hotel, którego otwarcie planowane jest do końca 2020 roku, dołączy do sieci hoteli Mercure – znanej i rozpoznawalnej na całym świecie marki hoteli Accor kategorii średniej (midscale), oferującej hotele, z których każdy jest inny i inspirowany lokalną kulturą w ponad 770 lokalizacjach położonych w 63 krajach.
Mercure Katowice City Center będzie trzecim obiektem Accor w Katowicach, zaraz po hotelach funkcjonujących pod marką Novotel i ibis Budget. Grupa Orbis i Accor zgodnie ze swoją strategią konsekwentnie przyśpieszają rozwój sieci hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Plany rozwojowe zakładają blisko 50 nowych hoteli w sieci w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym ponad 23 hotele w Polsce.