Międzynarodowe Centrum Kongresowe / fot. Erdem Yildiz
Reklama

Miasto Katowice uwielbia promocję, wydaje na nią grube miliony złotych. W tym rocznie 9 mln zł na tzw. turystykę biznesową, co sprowadza się do wydarzeń organizowanych w MCK i Spodku, którymi zarządza prywatna firma. Ostatnio Katowice wykupiły świadczenia promocyjne na kilku wydarzeniach, m.in.: „49. Zjeździe Okulistów Polskich” oraz na „48. Kongresem Naukowym Polskiego Towarzystwa Urologicznego”.

Za 40 tys. zł  Katowice wykupiły pakiet świadczeń promocyjnych na „49. Zjeździe Okulistów Polskich”, który odbył się w czerwcu na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego.

Reklama

Pakiet obejmował m.in.:

„nadanie Miastu tytułu Współgospodarza wydarzenia, umieszczenie logotypu Miasta w materiałach promujących wydarzenie (plakaty, roll-upy, foldery, strona internetowa, social media), umożliwienie emisji filmu promocyjnego Miasta podczas wydarzenia, umożliwienie rozstawienia stoiska promocyjnego Miasta podczas wydarzenia, wzmianka o Mieście jako Współgospodarzu wydarzenia podczas imprezy.

Natomiast „48. Kongres Naukowy Polskiego Towarzystwa Urologicznego” odbył się w pierwszej połowie czerwca na terenie MCK. Miasto Katowice wykupiło pakiet świadczeń promocyjnych o wartości 120 tys. zł. Co obejmował?

​„Pakiet świadczeń promocyjnych obejmował m.in.: nadanie Miastu tytułu Współgospodarza wydarzenia, umieszczenie logotypu Miasta w materiałach promujących wydarzenie (plakaty, mailing, strona internetowa wydarzenia, prasa i portale branżowe), emisja filmu promocyjnego Miasta podczas wydarzenia, umieszczenie informacji o Mieście w infoboxach zlokalizowanych w miejscu odbywania się wydarzenia”.

Miasto niedawno wykupiło też promocję na festiwalu Tauron Nowa Muzyka. Za 300 tys. zł Katowice zapewniły sobie:

 ​W skład pakietu świadczeń promocyjnych wchodzą m.in.: nadanie Miastu tytułu Współgospodarza wydarzenia, umieszczenie logotypu Miasta w materiałach promujących wydarzenie (plakaty, informatory festiwalowe, ulotki, citylighty, prasa, social media, mailing itp.), kampania spotowa w radiu, emisja spotu reklamowego Miasta w trakcie trwania wydarzenia.

Reklama

1 Komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
8 + 27 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.