Zapachowa instalacja z Katowic debiutuje na Bliskim Wschodzie. Swoim wyglądem przyciąga uwagę i przede wszystkim ładnie pachnie. Interaktywna instalacja rozpylająca zapachy właśnie zadebiutowała w The Dubai Mall. Za niezwykłe połączenie perfum i technologii na Bliskim Wschodzie odpowiada firma Netizens.
Netizens jako pierwszy dom produkcyjny z Polski zdobył zaufanie grupy Emaar – właścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.
– Instalacja Spring Fragrance to pełen kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych – informuje Adrian Leks z Netizens. – Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką – dodaje.
Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencję zarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.