Instalacja zapachowa / fot. mat. pras.
Reklama

Zapachowa instalacja z Katowic debiutuje na Bliskim Wschodzie. Swoim wyglądem przyciąga uwagę i przede wszystkim ładnie pachnie. Interaktywna instalacja rozpylająca zapachy właśnie zadebiutowała w The Dubai Mall. Za niezwykłe połączenie perfum i technologii na Bliskim Wschodzie odpowiada firma Netizens. 

Netizens jako pierwszy dom produkcyjny z Polski zdobył zaufanie grupy Emaar – właścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.

Reklama

– Instalacja Spring Fragrance to pełen kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych – informuje Adrian Leks z Netizens. – Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką – dodaje.

Instalacja zapachowa / fot. mat. pras.

Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencję zarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
5 − 1 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.