Dzisiaj na sesji Rady Miasta Katowice radni przyjęli zmiany w budżecie na 2017 rok. W tym wydatek 950 tys. zł na działania promocyjne. Wiceprezydent Katowic Bogumił Sobula, która dzisiaj zastępował na sesji nieobecnego Marcina Krupę, pytany o wydatek próbował go uzasadnić. Nieco się przy tym nagimnastykował.
Wydatek 950 tys. zł na: „działania promocyjne wzmacniające pozytywny wizerunek miasta Katowice podczas wydarzeń z dziedziny kultury, sportu i nauki (450.000 zł) oraz kampanię promocyjną miasta Katowice prowadzoną we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT (500.000 zł) – 950.000 zł,” zainteresował radną Barbarę Wnęk z PO, która prosiła o więcej szczegółów. Tych niestety nie otrzymała zbyt wiele.
– Widzimy pewną szansę marketingową, promocyjną związaną z kreowaniem i utrwalaniem silnej pozycji miasta w zrealizowaniu tych dwóch przedsięwzięć – powiedział Bogumił Sobula wiceprezydent Katowic. – Myślę, że to się wpisuje w szeroko rozumiane działania utrwalające ten pozytywny wizerunek miasta kreatywnego, miasta nowoczesnego, budującego swoją silną pozycję na arenie międzynarodowej – dodał Sobula.
Wiceprezydent szczegółów planów promocyjnych miasta nie przedstawił. Te jak się pojawią, to zostaną przekazane do wiadomości radnych. Obecnie wiadomo, że pieniądze będą wydane.
– Będziemy państwa informowali o tym jaki jest efekt prowadzonych rozmów, dotyczących szczegółów zakupu tych usług promocyjnych – podkreślił wiceprezydent miasta.
Posłuchajcie jak Bogumił Sobula uzasadniał wydatek:
najlepszą promocją miasta będą zadowoleni mieszkańcy niech się tego urzędnicy w końcu nauczą a nie wydają kasy na reklamę