W niedzielę wyprowadzka z Silesii City Center. Koniec z mieszkaniem w centrum handlowym

A. Maciaszczyk

Reklama

To już koniec z mieszkaniem w centrum handlowym ale nie byłoby właściwiej wyprowadzki, bez odpowiedniego pożegnania, więc szykuje się impreza. Od 14 stycznia dwójka Youtuberów Stuu i Littlemooonster 96 pomieszkiwali w Silesii City Center. Centrum handlowe chwali się, że pierwszy film z ich udziałem obejrzało przeszło 300 tys. osób i faktycznie jest czym, choć komentarze pod filmem w serwisie YouTube już wcale takie pozytywne nie są. „Nowoczesne to zoo” – skwitowała jedna z użytkowniczek i faktycznie, cała akcja promocyjna przypomina nieco odcinek serialu „Black Mirror”, chociaż została generalnie pozytywnie przyjęta. 

Youtuberzy wprowadzili się wraz z feriami do centrum handlowego i przyciągali w sumie głównie młodych ludzi, którzy mieli szansę na selfie czy autograf od popularnych gwiazd YouTube. Stuu i LM96 pracowali w trakcie swojego pobytu m.in. w Infopunkcie, kinie czy jako doradcy w sklepach na terenie SCC.

Reklama

– Z każdej aktywności wyciągnęłam jakąś naukę: mogłam przypomnieć sobie umiejętność jazdy na łyżwach, które ostatnio miałam na nogach kilka lat temu, a nawet nauczyłam się grawerować oraz poznałam sekret smaku kawy w mojej ulubionej kawiarni. Jednak najbardziej cieszy mnie możliwość poznania moich obserwatorów – przyznała Angelika Mucha, znana jako Littlemooonster96.

Teraz młodzi ludzie muszą zorganizować imprezę pożegnalną dla fanów, która będzie punktem kulminacyjnym i zwieńczeniem akcji „Chorzowska 107”. Wydarzenie odbędzie się 29 stycznia, czyli w niedzielę – ostatni dzień pobytu w „Domu Youtuberów” – przy Placu Śląskim w Silesia City Center. Organizatorzy zapraszają na spotkanie wszystkich chętnych.

Według szacunków SCC lokatorów centrum handlowego odwiedziły tysiące fanów, a dzienne relacje udostępniane na kanałach społecznościowych, takich jak: Snapchat, Instagram czy Youtube śledziły setki tysięcy obserwatorów.

Faktycznie, filmik z pierwszego dnia pobytu w Silesia City Center na Youtubie obejrzało przeszło 300 tysięcy widzów. Choć nie wszystkie komentarze pod nim były pozytywne.

Reklama

1 Komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
25 − 15 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.