fot. mat.prasowe
Reklama

Bilety do kina, zaproszenia na pizze, rodzinne zaproszenia do Śląskiego Wesołego Miasteczka oraz setki nagród szkolnych czekają w sierpniu na Klientów Galerii Katowickiej. Rusza kampania „Do szkoły. Gotowi. Start!”, która potrwa od 8 sierpnia do 4 września 2016 roku.

Osoby, które w wyznaczonym terminie zrobią zakupy za minimum 150 zł otrzymają 1 bilet do Multikina. Na Klientów, którzy wydadzą minimum 250 zł czekać będą 2 bilety do Multikina lub zaproszenie na darmową dużą pizzę i 1l lemoniady w Gusto Dominium. Natomiast Klienci, którzy w wyznaczonym terminie zrobią zakupy za minimum 500 zł otrzymają rodzinne, całodniowe zaproszenia do Śląskiego Wesołego Miasteczka, które w trwającym sezonie udostępniło odwiedzającym wiele nowych atrakcji.

Reklama

Nagradzaniem objęte są zakupy w sklepach: C&A, ECCO, Excellent Office, Księgarnia Matras, Księgarnia Świat Książki, McArthur, Nike, Puma, Reporter Young, Reserved, Reserved Kids, 5.10.15., Terranova, Valentini Samsonite, Vans, Smyk, New Balance, Sizeer, Foot Locker, Zara, Zara Kids, Cropp, House, Wyjątkowy Prezent, Adidas, 4Faces, Puccini, Tiger, 4F, City Sport, Diverse, Springfield, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, CCC, Deichmann, Crocs, Swatch.

Dodatkowo z okazji nadchodzącego roku szkolnego Galeria Katowicka przygotowała specjalną pulę nagród szkolnych i okołoszkolnych, które użytkownicy aplikacji mobilnej Galerii mogą odbierać wymieniając zebrane w programie lojalnościowym punkty. Dzięki temu niektóre pozycje z listy zakupów szkolnych będzie można wykreślić. Ponadto, w trakcie kampanii każdy zarejestrowany w aplikacji mobilnej paragon powyżej kwoty 100 zł będzie premiowany kuponem o wartości 10 zł do wykorzystania w pijalni soków i koktajli BoboQ, na poziomie +2 Galerii Katowickiej.

– W tym szczególnym okresie chcemy dać rodzinom trochę radości, zaproponować parę pomysłów na spędzenie wolnego czasu, ale przede wszystkim odciążyć domowe budżety, zwracając tak dużo jak to tylko możliwe w nagrodach szkolnych, darmowych zaproszeniach i biletach – mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej. Podsumowując, w okresie kampanii Klient robiąc zakupy w Galerii Katowickiej może zjeść obiad w Gusto Dominium, chwilę później zaliczyć deser w BoboQ, a następnie wybrać się z dzieckiem do Multikina lub całą rodziną do Śląskiego Wesołego Miasteczka – dodaje.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
20 + 14 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.