Urząd Miasta Katowice ogłosił przetarg na zakup gadżetów promocyjnych. Ogromne zamówienie składa się aż z 13 części. Oferty można składać do 8 kwietnia. Gadżety mają być w większości gotowe przed lipcowymi Dniami w Diecezji w ramach Światowych Dni Młodzieży.
Katowiccy radni na początku marca zgodzili się na przekazanie 1,6 mln złotych na wsparcie organizacji Dni w Diecezji. Ponad 500 tys. złotych ma zostać przeznaczone na zakup gadżetów promocyjnych dla ponad 20 tys. osób, które w czasie wydarzenia odwiedzą Katowice.
– Efekt jaki chcemy osiągnąć jest jasny. To przekaz promocyjny o przeobrażeniu naszego miasta, który ma popłynąć do uczestników tego niewątpliwe wyjątkowego wydarzenia – stwierdził w trakcie sesji wiceprezydent Katowic, Waldemar Bojarun.
Gadżety promocyjne po wybraniu oferenta muszą być gotowe w większości przypadków, w ciągu 30 dni od podpisania umowy z wykonawcą. Kamizelki odblaskowe i t-shirty mają trafić do magistratu w dwóch partiach – w ciągu 30 dni i do 31 października.
Co zamawiają urzędnicy? Ponad 5 tys. chust wielofunkcyjnych, 7,6 tys. t-shirtów, 20 tys. kapeluszy czy 6,5 tys. torb papierowych.
Szczegółowa rozpiska poniżej:
Część 1. Chusta wielofunkcyjna – Ilość sztuk – 5000, (w tym 2500 szt. w kolorze biało- niebieskim, oraz 2500 szt. w kolorze biało- żółtym).
Część 2. T-shirty męskie, damskie i dziecięce – Ilość sztuk – 7600 ( w tym: 4600 męskich, 2000 damskich, 1000 dziecięcych)
Część 3. Kamizelka odblaskowa dla dzieci – ilość sztuk – 10 000
Część 4. Brelok filcowy – ilość sztuk – 4000
Część 5. Opaska odblaskowa – ilość sztuk – 8 000
Część 6. Długopis ze stylusem – ilość sztuk – 10 000
Część 7. Pendrive – ilość sztuk – 1500 (w tym: 500 szt. 16GB, 1000 szt. 8 GB)
Część 8. Kredki świecowe – ilość sztuk – 2000
Część 9. Torba papierowa – ilość sztuk – 6500
Część 10. Smycz – ilość sztuk – 5000
Część 11. Podkładka piankowa – Ilość sztuk – 2000
Część 12. Torba ekologiczna na zakupy – Ilość sztuk – 2600
Część 13. Kapelusz typu panama – Ilość sztuk – 20 000