Galeria Katowicka / fot. materiały prasowe
Reklama

Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji, precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami oraz program lojalnościowy. Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.

Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami, program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.

Reklama

– Dzięki aplikacji Navishopper zakupy w Galerii Katowickiej nabierają zupełnie nowego znaczenia. Biorąc pod uwagę tempo naszego życia i ciągły brak czasu, zdecydowaliśmy się zrobić wszystko co obecnie możliwe, aby zakupy w Galerii Katowickiej stały się szybsze i jeszcze bardziej komfortowe – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych.

– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu, rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.

– Wiemy jak ważne jest poczucie komfortu z użytkowania aplikacji na tak osobistym urządzeniu jak smartfon. Wiemy też, jak skuteczna może być precyzyjnie sprofilowana informacja i oferta handlowa. Dlatego użytkownicy aplikacji mają z góry wyłączone powiadomienia push. Sami decydują czy chcą je włączyć oraz z których sklepów i restauracji chcą je otrzymywać. Oczywiście przeglądanie ofert według np. nazw czy kategorii jest dostępne zaraz po otwarciu aplikacji. Kliknięcie jednego przycisku powoduje, że telefon zaprowadzi nas dokładnie do punktu handlowego, w którym zrealizujemy kupon lub odbierzemy nagrodę. Nic bardziej prostego i wygodnego – zachęca Dawid Prymas.

Beacony to coraz bardziej popularne na całym świecie mikrourządzenia, które komunikują się ze smartfonami, emitują stały, unikalny sygnał korzystając z energooszczędnej technologii Bluetooth Low Energy.

– Analizowaliśmy dokładnie rynek krajowy i rynki zagraniczne. Znamy aplikacje mobilne, które funkcjonują na świecie. Możemy z całą pewnością powiedzieć, że Navishopper to pierwsze rozwiązania tej klasy, które zostało wdrożone, i które działa tak dobrze. Prace nad aplikacją rozpoczęły się ponad półtora roku temu, prowadziły je dwa niezależne zespoły programistów. Potem przechodziliśmy przez wiele faz testów, a także szkoleń z najemcami. Prace rozwojowe nad aplikacją wciąż trwają. W najbliższym czasie pojawią się nowe funkcjonalności – mówi Sebastian Pawlica, dyrektor zarządzający firmy Sigma-Group, która wdrożyła aplikację Galerii Katowickiej.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
12 + 11 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.