Od dzisiaj 17 września Jujubee rozpocznie promowanie gry KURSK na targach ACE Fair w Korei. Jest to flagowy produkt polskiego studia, na rozwój którego spółka pozyskała środkiw ramach publicznej emisji akcji. Katowicki gamedeveloper prowadzi obecnie rozmowy z jednym z wiodących wydawców światowych, który jest zainteresowany dystrybucją tytułu.
– Projekt gry KURSK spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem podczas targów branżowych Gamescom w Kolonii. Na fali tego zainteresowania chcemy zaprezentować tytuł szerszej publiczności – mówi Michał Stępień, prezes Zarządu Jujubee S.A. – Jesteśmy w trakcie negocjacji na temat pudełkowej dystrybucji gry z jednym z wiodących wydawców światowych. – dodaje Stępień.
W internecie pojawił się sprzeciw wobec tworzenia gry na podstawie prawdziwej tragedii. – To jak zrobienie gry o atakach z 11 września – napisał jeden z użytkowników serwisu YouTube.
Goście odwiedzający stoisko Jujubee w ramach targów ACE Fair będą mogli poznać inne produkty katowickiego studia. Do wglądu będą już zakończone tytuły, m.in. FLASHOUT 2
czy Spellcrafter oraz te w trakcie realizacji, gdyż spółka nie wyklucza zamkniętych pokazów gry Realpolitiks – przede wszystkim dla dziennikarzy i potencjalnych wydawców.
Promocja KURSKA rozpoczęła się w sierpniu na największym branżowym wydarzeniu
w Europie – Gamescom w Kolonii. Pokazy zwiastuna gry na własnym standzie na targach spotkały się z dużym zainteresowaniem prasy i osób z branży, w tym globalnych wydawców.
Środki na produkcję gry pochodzą z publicznej emisji akcji serii D, z której katowicki gamedeveloper pozyskał 1,74 mln zł. KURSK będzie przeznaczony dla bardziej wymagających, dojrzałych graczy i zostanie wydany na PC, Mac oraz platformy Xbox One
i PlayStation 4.