Drogowa Trasa Średnicowa w Katowicach / fot. Infokatowice.pl

Urząd Miasta Katowice ogłosił przetarg mający na celu wyłonienie firmy, która przeprowadzi kampanię promocyjną Międzynarodowego Centrum Kongresowego.

Wykonawca, który wygra przetarg, będzie musiał zapewnić:

1. Opracowanie kreacji dla wszystkich elementów kampanii promocyjnej
2. Wykonanie folderu promocyjnego
3. Wykonanie informatora multimedialnego w wersji elektronicznej
4. Wykonanie reklam prasowych
5. Wykonanie i montaż tabliczek i naklejek informacyjnych
6. Wykonanie artykułów promocyjnych
7. Opracowanie i produkcję tablicy pamiątkowej wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Urząd Miasta
8. Dostawę wszystkich wyprodukowanych materiałów do Urzędu Miasta

Całość usługi promocyjnej musi być ujęta w załączonym do oferty wstępnym projekcie jednolitego layoutu (tj. kreacji) dla wszystkich opracowań i produkcji. Usługa musi być także dopasowana do zapisów Strategii Promocji Katowic, w tym Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic.

To już kolejne działanie dotyczące Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach, które nadal nie ma operatora, a jego wybór był jednym z kryteriów otrzymania dopłaty unijnej do budowy MCK. Przetarg dotyczący promocji również współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
24 + 28 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.