Urząd Miasta Katowice ogłosił przetarg mający na celu wyłonienie firmy, która przeprowadzi kampanię promocyjną Międzynarodowego Centrum Kongresowego.
Wykonawca, który wygra przetarg, będzie musiał zapewnić:
1. Opracowanie kreacji dla wszystkich elementów kampanii promocyjnej
2. Wykonanie folderu promocyjnego
3. Wykonanie informatora multimedialnego w wersji elektronicznej
4. Wykonanie reklam prasowych
5. Wykonanie i montaż tabliczek i naklejek informacyjnych
6. Wykonanie artykułów promocyjnych
7. Opracowanie i produkcję tablicy pamiątkowej wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Urząd Miasta
8. Dostawę wszystkich wyprodukowanych materiałów do Urzędu Miasta
Całość usługi promocyjnej musi być ujęta w załączonym do oferty wstępnym projekcie jednolitego layoutu (tj. kreacji) dla wszystkich opracowań i produkcji. Usługa musi być także dopasowana do zapisów Strategii Promocji Katowic, w tym Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic.
To już kolejne działanie dotyczące Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach, które nadal nie ma operatora, a jego wybór był jednym z kryteriów otrzymania dopłaty unijnej do budowy MCK. Przetarg dotyczący promocji również współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.