Agencja interaktywna ClearSense, partner MSP Google AdWords, organizuje cykl bezpłatnych konferencji przeznaczonych w szczególności dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Katowickie szkolenie odbędzie się 5 listopada.
Celem Akademii ClearSense jest wspieranie rozwoju branży MŚP. Uczestnicy uzyskają wiedzę z zakresu e-marketingu, aktualnych trendów oraz strategii obecności w sieci. Przedmiotem dyskusji będzie wykorzystanie w pełni potencjału wyszukiwarki Google, komunikacji w Internecie, e-mailing, e-PR. Uczestnicy dowiedzą się, które elementu e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.
– Akademia e-marketingu organizowana przez ClearSense to nasza próba oswojenia tematu reklamy online. Udowodnimy, że takie pojęcia jak Marketing zintegrowany czy Return on Investment brzmią groźnie tylko z nazwy. W przystępny sposób pokażemy, jak korzystać z tych zagadnień. Uczestnik naszych warsztatów wyjdzie z praktyczna wiedzą i głową pełną pomysłów na swój plan marketingowy w 2015 roku – mówi Honorata Lemiesz- Przywara, Training & Business Development Manager w ClearSense.
W konferencjach, które będą odbywały się w 12 największych polskich miastach weźmie udział ponad 400 słuchaczy, przedstawicieli wielu branż. Akademia to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense. Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji.
W Katowicach szkolenie odbędzie się 5 listopada w godzinach od 10-15 w hotelu Arsenal.