FOTO: GKS Katowice

GKS Katowice rozpoczął kampanię karnetową przed rundą jesienną sezonu 2014/2015. Zostało przedstawione także hasło kampanii: „Ja nadal tym żyję”, które odwołuje się do przyszłości klubu w nowym sezonie i wsparcia drużyny w walce o awans długo oczekiwany do ekstraklasy.

Przedsezonowa kampania jest również okazją do wykorzystania najnowszych trendów komunikacyjnych. Promując hasło #JaNadalTymZyje za pomocą tzw. hashtagów, katowiczanie rozwijają działalność na portalach społecznościowych: Twitter, Facebook oraz Instagram.

W poprzedniej rundzie klub sprzedał ponad 2400 karnetów, najwięcej w swojej historii. Przy Bukowej chcą zbliżyć się do tego wyniku również w obecnym sezonie. Ważne, że odwiedzający stadion w Katowicach znów będą mogli liczyć na znaczne zniżki.

– Ceny biletów oraz karnetów zostały tak przygotowane, żeby docenić kibiców, którzy zdecydowali się na kupno karnetów w poprzedniej rundzie. Rekordowa liczba sprzedanych karnetów to olbrzymi kapitał, który chcemy wykorzystać. Tym samym jest to ukłon w stosunku do osób, które identyfikują się z klubem, aby mogły nabyć karnety również teraz po korzystnych cenach. Nie zapominamy również o kobietach, dzieciach, młodzieży oraz seniorach, którzy po raz kolejny mogą liczyć na spore zniżki – mówi Marcin Ćwikła, rzecznik prasowy.

Dla karnetowiczów, którzy byli z GieKSą w poprzednim sezonie, została przygotowana promocja, która sprawi, że w cenie karnetu otrzymają gratis aż trzy mecze ligowe. Nowi karnetowicze otrzymają natomiast dwa mecze za darmo.

Przykładowo karnet na trybunę główną dla mężczyzn, który obejmuje 10 meczów ligowych, dla obecnych karnetowiczów będzie kosztował 140 zł, dla nowych karnetowiczów 160 zł, a bilet na pojedynczy mecz ligowy na tą samą trybunę wynosi 20 zł. Jeszcze mniej zapłacą kobiety: dotychczasowe karnetowiczki – 40 zł, nowe – 45 zł, bilet na jeden mecz – 5 zł.

Kampania nieoficjalnie rozpoczęła się już w poniedziałek, kiedy w prasie pojawiły się specjalne plakaty. Do nagłośnienia kampanii przyłączyli się także piłkarze, którzy na treningu zaprezentowali banery reklamujące hasło i założyli okolicznościowe koszulki. Aktywni byli też starsi piłkarze GieKSy jak Jan Furtok czy Janusz Jojko.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
24 − 20 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.