Reklama

W tym tygodniu wystartowała kampania promocyjna dotycząca sfery biznesowej GKS-u Katowice pod hasłem „Dołącz do nas”. Katowicki Klub stawia na rozwój Klubu Biznesu oraz projektu Przyjaciel GieKSy.

W tym tygodniu mieszkańcy Katowic będą mogli zauważyć dużą aktywność klubu w przestrzeni miejskiej. Zostały przygotowane liczne działania mające na celu promocję Klubu Biznesu oraz projektu Przyjaciel GieKSy. Wykorzystując billboardy oraz elektroniczne ekrany led przedstawiciele klubu chcą zwiększyć świadomość dotyczącą tej sfery działalności klubu. Dodatkowo kibice będą mieli możliwość sprawdzenia osobiście jak wygląda strefa VIP dzięki zaplanowanym konkursom.

Reklama

Twarzami kampanii „Dołącz do nas” zostali ludzie, którzy są przy Bukowej od lat i wpisują się w dzieło budowania stabilnego finansowo klubu. Są to piłkarz Grzegorz Goncerz, aktualny lider strzelców pierwszoligowych oraz sponsorzy: Wojciech Andrzejewski z Nord Partner, Jacek Gwóźdź z Denso oraz Krzysztof Kmietowicz z sieci restauracji Sicilii. Reprezentują liczne grono osób, które w tak oddany sposób angażuje się w działalność wielopłaszczyznową GKS-u Katowice.

Sponsorzy GKS-u Katowice pokazują, że zależy im na tym, aby być przy Bukowej i doceniają pracę, jaką wykonuje GieKSa, aby promować nie tylko piłkę nożną, ale działalność wieloszczeblową klubu. Chcą wspierać to, co dzieje się w trójkolorowym środowisku, więc ten tydzień poświęcony jest przedsiębiorcom zrzeszonym w Klubie Biznesu. – Tą kampanią chcemy zwrócić uwagę na to, że sfera biznesowa rozwija się i to nie tylko na przykładzie Klubu Biznesu, ale również Przyjaciela GieKSy. Postanowiliśmy wykorzystać w tej kampanii m.in. kilku naszych partnerów biznesowych, ludzi bardzo oddanych idei, dzięki którym sukcesywnie realizujemy nasze ambicje sprzedażowe – wyjaśnia kierownik ds. sprzedaży Marcin Ćwikła.

W najbliższych dniach sporo uwagi będzie poświęcone również projektowi Przyjaciel GieKSy. Dział sprzedaży jest już blisko osiągnięcia magicznej liczby, nawiązującej do niedawno obchodzonego jubileuszu 50-lecia katowickiego klubu. – Przyjaciel GieKSy to nasz najmniejszy projekt, jednak równie istotny, dlatego zależy nam na tym, żeby docenić partnerów biznesowych zrzeszonych w tym projekcie i pokazać go szerzej, dlatego zarówno Klub Biznesu jak i Przyjaciel GieKSy będą pokazani w centrum Katowic za pomocą nowoczesnych nośników reklamy wizualnej – dodaje Marcin Ćwikła.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
14 + 8 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.