Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach / fot. InfoKatowice.pl
Reklama

Problemy z telefonami do Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka. Do Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka nie da się dodzwonić. Takie sygnały otrzymaliśmy od rodziców dzieci, którzy próbowali zarejestrować swoje pociechy do poradni.  – To jakaś kpina – usłyszeliśmy od jednego z rodziców. – Po 4 godzinach dzwonienia, człowiek jest pierwszy w kolejce i połączenie jest rozłączane – żali się. W szpitalu usłyszeliśmy, że problem jest im znany, ale nikt nawet nie zadał sobie trudu żeby próbować poinformować o tym pacjentów.

Odwiedzający tzw. SOR, czyli Szpitalny Oddział Ratunkowy w GCZD wiedzą, że to nic przyjemnego. Stres, prawdopodobnie kilka godzin czekania, a w przypadku urazu kolejna wizyta w poradni chirurgicznej w ciągu najbliższych kilku dni.

Reklama

– Prawie 4-letnia córka złamała rękę – mówi pani Anna Białkowska, która musiała skorzystać z usług GCZD. – Kiedy założono jej gips, to lekarz i pielęgniarki kazały następnego dnia już dzwonić i rezerwować termin w przychodni, ale tam nie da się dodzwonić. Po 4 godzinach dzwonienia, człowiek jest pierwszy w kolejce i połączenie jest rozłączane – dodaje.

Po dwóch dniach mąż pani Anny musiał wziąć wolne i pojechać zarejestrować córkę do chirurga, nie zarejestrował. – Terminy mieli dopiero na koniec marca, a dziecko musiało udać się do kontroli w ciągu kilku dni. Pani rozłożyła ręce i powiedziała, że ona za kontrakt nie odpowiada – mówi.

Gdy zapytał o niedobieranie telefonów, to pracownica rejestracji miała odpowiedzieć, że jest tyle pracy, że nie zawsze dają radę odbierać. Inaczej tą kwestię tłumaczył rzecznik Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka.

– Każdego dnia zgłasza się do nas  kilkuset pacjentów, przy tej liczbie pewne niedogodności są więc nieuniknione. By było ich jak najmniej, zdecydowaliśmy się na wdrożenie w naszym szpitalu Systemu Rejestracji Telefonicznej Pacjentów. System na obecnym etapie służyć będzie wyłącznie procesowi rejestracji do przychodni przyszpitalnych. Na drodze przetargu nieograniczonego został wyłoniony wykonawca, który aktualnie prowadzi prace przedwdrożeniowe, co może wiązać się z utrudnieniami w dodzwonieniu się do rejestracji do przychodni – mówi Wojciech Gumułka rzecznik szpitala. – Naszych pacjentów przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Problemy mogą jeszcze występować przez kilka tygodni. Powinny zniknąć po uruchomieniu nowego systemu – dodaje.

System telefoniczny w GCZD może doprowadzić do białej gorączki. Gdy sprawdzaliśmy, czy faktycznie nie można się dodzwonić do poradni, w trakcie naszego trzy godzinnego połączenia, dwa razy podawał różne godziny rejestracji telefonicznej. Najpierw od 11.00-14.00 żeby po godzinie przesunąć czas na od 12.00-15.00. Gdy byliśmy pierwsi w kolejce, to nas rozłączyło.

Po naszej interwencji szpital zapowiedział, że informacja o problemach z połączeniami telefonicznymi pojawi się na stronie internetowej i Facebooku placówki.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
29 − 14 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.