Urząd Miasta Katowice / fot. Erdem Yildiz
Reklama

Urząd Miasta Katowice wydaje krocie na artykuły sponsorowane, ogłoszenia i reklamy w mediach. Wszystko z miejskiej kasy. Mówimy tutaj o pieniądzach liczonych w setkach tysięcy złotych.

Wcześniej pisaliśmy o tym, że Sąd Administracyjny w Gliwicach kazał udzielić informacji odnośnie artykułów sponsorowanych i ich treści InfoKatowice.pl. Jak się okazało o podobne informacje wystąpił radny Arkadiusz Godlewski pod koniec września. Radny zapytał o okres od 2014-2017 roku i z informacji uzyskanych z Urzędu Miasta Katowice, magistrat wydaje dużo na ogłoszenia w mediach.

Reklama

W 2014 roku na „ogłoszenia, reklamy, teksty sponsorowane oraz dodatki tematyczne w poszczególnych tytułach prasowych, portalach internetowych oraz w stacjach radiowych i telewizyjnych” miasto wydało w sumie ponad 686 tys. zł. Niekwestionowanym liderem tutaj był Dziennik Zachodni, który otrzymał pokaźną liczbę zleceń. Osobno, ponad 243 tys. złotych kosztowało budżet miasta wydawanie miesięcznika „Nasze Katowice” – w tym 36 tys. zł zapłacono za konsultacje dotyczące informatora.

W 2015 roku przeznaczono ponad 505 tys. zł i dodatkowo 241 tys. zł kosztowało wydanie „Naszych Katowic”. W 2016 roku na ogłoszenia miasto wydało ponad 434 tys. zł, na wydanie „Naszych Katowic” przeznaczono ponad 209 tys. zł.

Natomiast od stycznia do końca sierpnia 2017 roku wydano ponad 162 tys. zł oraz 139 tys. zł na informator „Nasze Katowice”, do tej kwoty należy dodać „konsultacje dotyczące informatora”, na które miasto wydało 18 tys. zł.

Poniżej wykaz wszystkich zleceń i kwot, które zapłacono poszczególnym mediom:

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
24 + 1 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.