foto: GKS Katowice
Reklama

Echo Investment, firma która stawia centrum handlowe na południu miasta, została nowym sponsorem strategicznym piłkarek GKS-u Katowice. Dzisiaj przedstawiciele klubu i firmy podpisali porozumienie w tej sprawie.

Na zwołanej dzisiaj konferencji prasowej klub przedstawił pierwszego w historii sponsora strategicznego żeńskiej sekcji, którym zostało Echo Investment, budujące obecnie nowe centrum handlowe na południu miasta (zbieg ulic Kościuszki i Kolejowej – red.). W wyniku porozumienia na koszulki meczowe piłkarek trafi logo nowego centrum, które będzie się nazywało Libero.

Reklama

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy wspierać dziewczyny. Nasza firma stawia na sport, kulturę i rekreację. Obecnie na południu miasta budujemy obiekt, w którym wiele miejsca przeznaczone zostanie na sport. Przed budynkiem znajdować się będzie m.in. plac, na którym postawiony zostanie amfiteatr – powiedziała przedstawicielka Echo Investment Katarzyna Porębska.

Przypomnijmy, że sekcja piłkarek GieKSy istnieje od roku. W ubiegłym sezonie zawodniczki jak burza przeszły przez rozgrywki III ligi, pewnie wygrywając wszystkie mecze. W tym roku celem drużyny jest awans do I ligi, co potwierdzają dwa pierwsze dwa spotkania tego sezonu, które katowiczanki także pewnie wygrały, strzelając aż 29 bramek i tracąc zaledwie jedną.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
28 − 25 =


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.